Bali, familie en feestdagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Janengonny Aland - WaarBenJij.nu Bali, familie en feestdagen - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Janengonny Aland - WaarBenJij.nu

Bali, familie en feestdagen

Door: Gonny

Blijf op de hoogte en volg Janengonny

01 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

De vlucht naar Bali was best wel pittig. We zaten al in het vliegtuig en moesten minstens een uur wachten op andere passagiers, die vertraging hadden opgelopen. Uiteindelijk maakte het voor de aankomsttijd niet uit. Om onverklaarbare redenen duurde het heel erg lang voordat we de visum hadden en door de douane waren. We waren een beetje opgefokt omdat Marieke en Rogier stonden te wachten (en Noor natuurlijk). De koffers waren al lang van de band en ja hoor...... Waar je vaker voor vreest gebeurde ....een van onze tassen was er niet. OK....balen! Zoeken, formulieren invullen, wachten. Nou dat was niet leuk als je op hete kolen staat. Gelukkig stonden ze er nog met een slapende Noor. We namen een taxi naar ons hotel en de warmte sloeg op je. Noor sloeg haar oogjes op en lachte naar Oma, vervolgens hoorde ze Opa, die kreeg ook een lieve lach en vervolgens was het of we niet waren weggeweest. Dat was een pak van het hart van Opa en Oma. Trouwens, de koffer werd de volgende avond netjes in ons hotel bezorgd, gelukkig... Alle kleding zat erin!
Het hotel in Sanur was heel leuk met een mooi zwembad en vlak bij zee. De eerste dagen hebben we geacclimatiseerd en uitgerust ( de familie uit vogelenzang hoor, Jan en ik zijn aardig uitgerust, ha,ha). Heerlijk gewandeld langs zee, wennen aan het eten en bijpraten met elkaar. Noor loopt en praat en begrijpt alles. We genieten enorm van haar. Elke dag leert ze weer wat bij. Ze is altijd blij en vrolijk en geniet van alles.
De jaarwisseling hebben we gevierd in Ubud. We zitten in een heerlijk hotel in het centrum. mooie kamers en een prachtige tuin. Heel bijzonder is het om op oudejaarsdag bij dertig graden een wandeling door de rijstvelden te maken. De middag in het zwembad door te brengen en tijdens het diner zaten we lekker buiten in ons hemdje. Heel gezellig en dit keer met saté ipv oliebollen. Ook lekker, toch?
Om 12 uur familie bellen, die nog druk zijn met de voorbereidingen van de avond.
Morgen gaan we vanuit Ubud een autotochtje maken door de bergen en rijstvelden om in Lovina te eindigen, daar wachten we op oom Maarten die dan zal aansluiten. We kijken ernaar uit.

• 01 Januari 2013 - 11:49

Anné En Joke:

Vanuit het erg regenachtige Nederland (voor het weer kan je beter daar blijven waar je nu bent - neem de warmte op de koop toe) wensen wij jullie een geweldig, gezellig en gezond 2013 en voor de eerste maand erg veel plezier met elkaar in geniet er vooral erg van.
    liefs Anné en Joke

• 01 Januari 2013 - 21:19

Lydia Tangerman:

Lieve Gon en Jan, volmaakt geluk daar op Bali. Wat een goeie reisverhalen en prachtige foto's. Nog een fijne tijd daar met elkaar en een gezond 2013 . Groeten uit Haarlem. (gietregen op oudejaarsnacht in heel nederland) Dikke kus, ook van John Gon, liefs, Lydia

• 02 Januari 2013 - 12:17

Ton:

Jan en Gonnie,

Namens afdeling TEB wens ik jullie de allerbeste wensen toe in gezondheid en geluk voor 2013.
    We blijven jullie volgen tot aan de laatste dag.

groeten
    Ton

• 04 Januari 2013 - 21:19

Carla:

Hoi Gon en Jan

Wat een prachtige foto van Jan en Noor.!!
    En wat is Noor al groot!! Wat een schatje!
    Inmiddels zal Maarten er ook al bij zijn.
    Maak er nog maar een mooie tijd van samen!!!

gr
    Carla

• 10 Januari 2013 - 10:02

Kelly:

Hoi Janneman en Gonny,

Wat een mooie reisverhalen zeg....Ben jaloers! :-)
    Gelukkig genieten jullie van de prachtige reis en nu lekker met de familie samen.
    Wat een leuke foto Jan...Je zal je kleine meid wel gemist hebben!
    Ik mis je hier ook hoor :-) en kijk al uit naar eind van de maand.
    Maar dat duurt nog even...''gelukkig'' zal je wel denken.
    Geniet er nog maar even lekker van.

Tot snel
    Gr Kelly

• 12 Januari 2013 - 03:27

Familie Karman:

hee zaten jullie in Sanur toevallig in het Werthapura?? de foto's komen me verdacht bekend voor namelijk ;-)
    Goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat het weerzien met Noor en haar ouders zo fijn was. Leuk dat de hele familie weer compleet zal zijn in Lovina. Geniet ervan!Ook voor jullie een heel goed 2013 toegewenst vanuit de Filippijnen!!

groetjes van Astrid, Marcel, Tijn, Lise, Marijn en Fien!