Out of Africa - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Janengonny Aland - WaarBenJij.nu Out of Africa - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Janengonny Aland - WaarBenJij.nu

Out of Africa

Door: Gonny Aland

Blijf op de hoogte en volg Janengonny

18 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Nog een weekje werken, wat zeg ik, nog twee en een halve dag werken en dan mogen we weer!
Op naar Zuid Africa.....Botswana... En Namibië !!!! SPANNEND!!!

• 19 Oktober 2014 - 08:10

Cor En Lida:

Hallo familie,
    Wij zijn inmiddels ruim 3 weken in Maleisie en zitten momenteel op Pulau Pangkor in een bungalow vlak aan zee. We blijven hier 5 dagen en gaan dan weer verder. Veel plezier in Namibie. We gaan jullie volgen.

Groetjes,

Cor en Lida

• 20 Oktober 2014 - 09:20

Ingrid:

wij zitten hier in Haarlem op het werk, in herfstig weer maar gaan jullie ook zeker volgen :-)
    heel veel plezier en graag weer heelhuids thuiskomen zonder enge ziektes

• 20 Oktober 2014 - 09:20

Ingrid:

heel veel plezier en graag weer heelhuids thuiskomen zonder enge ziektes

• 23 Oktober 2014 - 18:04

Anné En Joke:

Heel veel plezier en ga genieten van alle mooie dingen die jullie gaan zien en mee gaan maken. Wees wel voorzichtig en kom weer heelhuids terug.